onsdag den 19. september 2012

Silikone, brok, bikini..

Jeg har siden jeg var omkring 12 år gammel, hvor jeg så en rigtig flot, lyseblå bikini, i et af min mors håndarbejdsblade, brændende ønsket mig en. Jeg forsøgte en enkelt gang at hækle en selv, lige da jeg lærte at hækle, men den blev bare ikke ligeså flot. Jeg har siden hen, overvejet mange gange at hækle en ny, nu hvor jeg ved lidt mere omkring hvordan jeg præcis hækler de forskellige ting osv. Og nettet bugner jo med fantastisk inspiration på sådanne skønne bikinier, og jeg er forelsket i samtlige af dem.. Indtil jeg kigger nærmere, og samtlige af bikinierne sidder på utrolig tynde piger, med utrolig store bryster.. NEJ nej nej! Jeg mister fuldstændig lysten til at lave noget til mig selv, som jeg har drømt om i efterhånden 10 år, da jeg simpelthen får mindreværds komplekser, eller skal vi kalde det "kæmpeheds komplekser"? når jeg ser disse kvinde kroppe..
Det skal ikke forståes sådan, at jeg synes det er forkert at få lavet bryster. Et eller andet sted, er det vel fordi man er en smule misundelig, over deres flotte kroppe, eller er det? Min krop kommer aldrig til at se sådan ud, lige meget hvor mange kg. jeg taber mig, bærer min krop stadig præg af at jeg har været igennem mere end et vægttab og sådan..
 
Selvom jeg nok aldrig får hæklet min bikini, og hvis jeg gør, så kommer jeg nok aldrig til at bruge den, så vil jeg altid synes de er rigtig flotte. Og vi kan ikke komme uden om, at en kvinde krop er flot, stor som lille, bred som smal, høj som lav, alle kroppe er flotte, på hver deres måde, selvom jeg ikke ville have noget imod at bytte mine deller ud med en af maverne ud på billederne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar