onsdag den 19. september 2012

Ohøj!

Hej, jeg er Carina på 22 vintre. Jeg bor sammen med min skønne forlovede, og hver anden onsdag til søndag, bor vi også med Jespers dejlige søn David.
For nylig købte vi en kolonihave sammen, som vi har døbt "Haveje",  her er det vores plan at tilbringe så meget af året som muligt, og udleve vores drømme.
Til daglig går jeg sygemeldt, da jeg for lidt over 2 år siden, blev ramt af et par blodpropper i hjernen. Så i øjeblikket er jeg i kontakt med hjerneskade centret, hvor de prøver på at blive kloge på, hvilke mén jeg præcis har fået. Men der skal mere end et par blodpropper for at slå mig ud ;)
Jeg har en medfødt gave, som består af at jeg er helt uhyggelig meget kreativ. Både med garn, karton, læder, kager og andet bagværk. Stort set alt hvad jeg kan komme i nærheden af, bliver som regel til et lille hobby projekt for mig. Jeg laver gerne mine egne strikke/hækle opskrifter, eller DIY's, som selvfølgelig bliver delt med jer.

Til de af jer, som synes I måske har set en ligende blog før, med en ligende pige, så har I bestemt ikke set forkert. Jeg har haft bloggen Inascarinas.blogspot.com i lidt over 2 år, da jeg for en måneds tid siden besluttede at jeg ville købe mit eget domæne navn, og siden har min blog ikke virket. Det virker lidt som om, at den er forsvundet fuldstændig. Øv med øv på!
Men jeg besluttede at dette måtte være en udfordring jeg måtte tage op, og forsøge at starte forfra, eller i det mindste have en midlertidig blog, indtil jeg muligvis får den op at køre igen.
Jeg håber på at se så mange som muligt, at de fantastiske læsere jeg havde på den forrige blog, på denne blog igen, mens jeg forsøger at genopbygge 2 års blog, på så kort tid som muligt her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar